top of page

M.S.V.'71 vrijwilligers genieten van BBQ

Zaterdag 20 juni genoten zo'n 85 M.S.V.'71 vrijwilligers van de jaarlijkse barbecue bij onze club.

De AMA Food Group, het internationale vleesgroot handelsbedrijf van onze oud 1e elftalspeler Steven Wapenaar zorgde ook dit jaar weer ruim voor het barbecue vlees.


Met zalige hamburgers, worst en saté was het smullen voor alle geweldige vrijwilligers. Ook waren heerlijke salades beschikbaar voor iedereen.


Het terras en kantine was goed gevuld met trainers, leiders, scheidsrechters, Megaweek medewerkers, commissie- en bestuursleden van onze mooie vereniging.


Allemaal top vrijwilligers!


Om 19:00 werd er in de kantine genoten van de prachtige 5-1 overwinning van Nederland tegen Zweden op het WK.


Met een hapje en een drankje bleef het nog lang gezellig.


Onze dank gaat uit naar alle M.S.V.'71 vrijwilligers voor hun inzet en steun aan onze club. Samen staan we sterk.

Wij wensen iedereen een mooie zomer en vakantieperiode toe! Graag tot volgend seizoen 2026-2027.

Ron Harte maakte een fotoreportage van deze bbq, deze zijn te zien en te downloaden via deze link:


Het bestuur van M.S.V.'71

 
 
bottom of page